Hjälpmedel:

Du är här: Start / [Meny] / Lättläst

Lättläst

Kommentera sidan

Fält markerade med * måste fyllas i.

 

Välkommen till Trosa kommuns hemsida


Till vänster hittar du ett urval av vad vi kan hjälpa dig med.

Du klickar på orden till vänster om du vill läsa mer.

När du klickar på ett ord så kommer du till en annan sida. 

 

Vad gör Trosa kommun?

 

Trosa kommun ansvarar för skola, gator, stöd och omsorg och andra

viktiga saker som du behöver där du bor.

 

Det som Trosa kommun gör betalas med skatter från de människor som bor i

Trosa kommun.

 

Ring oss om du har frågor om vad vi gör eller hur vi kan hjälpa dig.

 

Du kan kontakta vår växel för att få hjälp:

Trosa kommun

Västra Långgatan 4

619 80 Trosa

 

Telefon: 0156-520 00

Fax: 0156-520 17

E-post: trosa@trosa.se

 

Växelns och receptionens öppettider

1 september till 30 april klockan 8.00 till 17.00

1 maj till 31 augusti klockan 8.00 till 16.00

 

 

 

 

 


 

Sidan granskad 01 novemberKommentera sidan

Trosa kommun, Västra Långgatan 4-5, 619 80 Trosa

Tel 0156-520 00, Fax 0156-520 17,

Växelns och receptionens öppettider

1/9-30/4 kl. 8.00-17.00, 1/5-31/8 kl. 8.00-16.00