Varmt välkommen som nyanställd i Trosa kommun!

Vi är så glada att du valt att börja arbeta hos oss!
På den här sidan får du kort information som kan vara bra att veta som anställd på Trosa kommun och inför din första arbetsdag.

Som ny på jobbet är första veckan fylld med mängder av intryck och ny information. Det är nya ansikten i korridorerna, namn att lära sig och lokaler att bekanta sig med. Kanske är även arbetsuppgifterna nya eller så har du en trygghet i att där känna igen dig. Oavsett är första veckorna på ett nytt jobb, för de allra flesta, både roliga och krävande. För att underlätta för dig har vi samlat ihop information som det kan finnas ett värde för dig att få redan innan du officiellt börjar hos oss. Vi hoppas du ska få en bra start hos oss på Trosa kommun!

Välkommen till oss!

Vi ses snart!

Vi ser framemot att snart ha dig på plats och vi kommer att göra vårt yttersta för att du ska trivas hos oss. Om du har några frågor eller funderingar innan ditt startdatum så är du välkommen att höra av dig till din framtida nya chef eller HR. Du når oss via kommunens telefonväxel, 0156-52000.

Vi ses snart!